NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Warsztat samochodowy w internecie. Jak rozreklamować, by nie przepłacić?

2015-03-12 13:06:28
Responsive image

Ponad 1 100 wejść na stronę www – to wynik, który może osiągnąć poznański warsztat samochodowy inwestujący w reklamę ok. 50 zł dziennie. Każde kliknięcie zostanie wygenerowane przez osoby bezpośrednio zainteresowane promowanymi usługami, np. wymianą oleju czy regeneracją turbosprężarki. Raport Blink.pl ujawnia, jakie marki i usługi są najczęściej wyszukiwane oraz analizuje wybrane trendy sezonowe w branży motoryzacyjnej.

Nowe osoby w TBWA PR

2015-03-11 16:49:28
Responsive image

Do zespołu agencji TBWA PR dołączyła Emilia Kulas na stanowisko Account Executive oraz Laura Domagała jako Junior Account Executive, zasilając szeregi działu Consumer PR.

Nowy Head of Agency Sales w Adexon

2015-03-10 15:43:38
Responsive image

Do zespołu sieci reklamowej Adexon dołączyła Agnieszka Marks, obejmując stanowisko Head of Agency Sales.

EXPO XXI Warszawa nagrodzone medalem „Smaczna Polska”

2015-03-06 16:20:27
Responsive image

W dniach 24-25 stycznia 2015 roku odbyła się Wystawa 25-lecia „Smaczna Polska”, skupiająca czołowych przedsiębiorców z branży rolno-żywnościowej. Impreza zlokalizowana została w EXPO XXI Warszawa, najbardziej znanym obiekcie eventowym stolicy, który został uhonorowany nagrodą specjalną za pomoc w organizacji wydarzenia.

Michał Łukasiewicz w Catvertiser.com

2015-03-06 11:05:40
Responsive image

Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.

6 sygnałów, że czas na zmianę pracy

2015-03-03 11:17:24
Responsive image

6 sygnałów, że czas na zmianę pracy Odczuwasz nieustanny stres z powodu pracy? Myśl o pracy przyprawia Cię o mdłości? Czujesz się zdemotywowany, wypalony, niedoceniony? Zanim dotrzesz do pracy stajesz się kłębkiem nerwów? A może denerwują Cię ludzie z którymi pracujesz? Być może to czas na zmiany w Twoim życiu zawodowym. Czas spojrzeć prawdzie w oczy i zastanowić się czy można tak dalej funkcjonować? Jeżeli podane sygnały zabrzmią dla Ciebie znajomo, oznacza to, że właśnie nadszedł ten czas, aby obrać inna ścieżkę zawodową.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: