NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Liczą się możliwości

2015-02-25 10:49:14
Responsive image

Rozwój to coraz częściej jeden z ważniejszych dla pracowników sposobów docenienia ich pracy i zaangażowania, jakiego oczekują od pracodawców. Chęć podnoszenia własnych umiejętności i zdobywania wiedzy oraz doświadczenia na międzynarodowym poziomie wpłynęły nie tylko na zmianę świadomości firm w zakresie doboru świadczeń pozapłacowych, ale również na zmianę profilu polskich pracowników. Firmy działające w dynamicznie rozwijającej się branży usług dla biznesu, oferujące pracownikom ogromne możliwości w obszarze podnoszenia kwalifikacji, mogą zaoferować oczekiwane przez zatrudnionych i kandydatów gratyfikacje, a nawet wpłynąć na zatrzymanie talentów w kraju.

Nowość od FREGGIA – pięciopalnikowa płyta gazowa

2015-02-19 13:07:55
Responsive image

Niestandardowy rozmiar powierzchni do swobodnego gotowania, połączony z eleganckim designem i najwyższej jakości materiałami prosto od włoskich producentów – to największe atuty nowej płyty gazowej o szerokości 75 cm marki FREGGIA. Urządzenie posiada aż 5 stref grzewczych.

Dla bezpieczeństwa turystów

2015-02-19 13:07:13
Responsive image

Jesteśmy coraz bardziej mobilni i coraz chętniej podróżujemy. Niestety – często nierozważnie. Jednak jeśli wydarzy się jakiś wypadek, nasz telefon może powiadomić odpowiednie służby. Aplikacja mobilna Geometeo dla podróżnych ułatwia planowanie bezpiecznej trasy turystycznej. Prace nad platformą już się zaczęły.

Płatności za 20 lat, czy wiesz co cię czeka?

2015-02-19 12:30:03
Responsive image

Bankowość internetowa obchodzi swoją porcelanową rocznicę. Dokładnie 20 lat temu możliwość dokonywania operacji bankowych przez Internet wprowadził amerykański Security First Network Bank. Wydarzyło się to 20 lat po upowszechnieniu bankomatów w USA oraz 40 – po wydaniu pierwszej karty kredytowej. Co czeka nas za kolejne 20 lat? Jak i czym będziemy płacić w 2035 roku?

Już 230 osób pobrało darmowy program do rozliczeń PIT za 2014 przygotowany przez Cafe Finance

2015-02-18 07:26:06
Responsive image

Cafe Finance udostępniło profesjonalny, darmowy program do przygotowywania deklaracji podatkowych PIT za rok 2014. Skierowany do wszystkich poszukujących łatwego w obsłudze i bezpiecznego narzędzia program pobrało już ponad 200 osób. Korzystający z niego podatnicy jednocześnie mają szansę przekazać 1% swojego podatku na kielecką Fundację Invictus.

Nowe podejście do retargetingu w kampanii „Smaczna Strona” Tesco

2015-02-16 11:40:01
Responsive image

Tesco zwiększyło wysokiej jakości ruch i liczbę wejść na „Smaczną Stronę” z przepisami dzięki internetowej kampanii reklamowej wykorzystującej bannery retargetowane na podstawie przeglądanych przepisów portali kucharskich. Kampania została zrealizowana przy współpracy agencji Tylko FMCG i Bidlab.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: