NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Na Facebooku sprzedasz nawet mięso - case study

2015-03-31 16:46:47
Responsive image

Pod względem wydatków na reklamę Facebook stał się drugą po Google największą platformą reklamową na świecie. Korzystają z niej wszyscy – od największych marek po lokalne, niszowe firmy. Jednak wielu marketerów nadal postrzega ten serwis jedynie przez pryzmat liczby fanów i ewentualnie poziomu zaangażowania w treści publikowane na profilach firmowych. Tymczasem okazuje się, że Facebook stanowić może doskonały kanał do prowadzenia kampanii, których celem jest bezpośrednie generowanie sprzedaży. I to nie tylko “lajfstajlowych” produktów czy usług takich jak odzież, gadżety elektroniczne czy usługi online. Dzięki reklamie na Facebooku skutecznie sprzedawać można nawet… mięso.

Akademia "Marka jest kobietą" już w kwietniu w EXPO XXI Warszawa

2015-03-31 14:57:53
Responsive image

Akademia „Marka jest kobietą” rozwija skrzydła. Już 23 kwietnia br. inicjatywa stworzona z myślą o przedsiębiorczych kobietach nastawionych na rozwój swoich kompetencji, zawita do stolicy. Inauguracyjne spotkanie pod hasłem "Marka jest kobietą - siła kobiecości" odbędzie się w EXPO XXI Warszawa.

TBWA PR dla Nestlé Waters Polska SA

2015-03-31 13:13:33
Responsive image

TBWA PR wygrało przetarg na obsługę projektu edukacyjnego z okazji Światowego Dnia Wody, realizowanego przez Nestlé Waters Polska SA.

Konferencja pt. „Innowacyjne rozwiązania w efektywnym zarządzaniu zasobami mieszkalnymi”

2015-03-30 23:42:25
Responsive image

10 kwietnia w krakowskim Hotelu Sympozjum odbędzie się konferencja branżowa skierowana do administratorów, zarządców nieruchomości i spółdzielni mieszkaniowych. Jest to kolejne z cyklu spotkań zorganizowanych przez firmę BMETERS Polska, a poświęconych tematyce nowych technologii ułatwiających pracę osobom zarządzającym zasobami mieszkalnymi.

Szorowarka - Sprzęt dla profesjonalnych firm sprzątających

2015-03-30 13:11:27
Responsive image

Jednym z urządzeń, które powinno znajdować się na wyposażeniu każdej profesjonalnej firmy sprzątającej jest szorowarka. Jest bowiem sprzętem pozwalającym czyścić podłogi dużo sprawniej i szybciej, niż przy użyciu tradycyjnych metod.

Aplikacje ERP i ECM do obsługi reklamacji, czyli jak zyskać mimo straty?

2015-03-30 08:58:55
Responsive image

Z obserwacji rynku wynika, że ponad 90 proc. konsumentów składa reklamacje bezpośrednio w miejscu zakupu. 10 minut zajmuje pracownikowi przyjęcie zgłoszenia oraz przekazanie sposobu rozpatrzenia zdarzenia. Następny krok, czyli stworzenie papierowego protokołu rejestrującego reklamację - kolejne 30 minut. Jak rozwiązać problemy czasowo-ekonomiczne salonów sprzedaży w Polsce? Jak rynek oprogramowania ERP i ECM reaguje na te potrzeby?

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: