NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Problem z hałasem w polskich szkołach zmniejsza zdolność uczenia się

2018-08-22 08:44:00
Responsive image

Za kilka dni rozpocznie się kolejny rok szkolny. Niestety, hałas jest codziennością dla wielu uczniów i negatywnie wpływa na zdolność uczenia się. Każdego dnia są oni narażeni na hałas dochodzący nawet do 130 decybeli, podczas gdy dźwięk na poziom 85-90 decybeli może już uszkadzać słuch.

Warsztaty biznesowe w RS HOLDING

2018-08-21 14:14:00
Responsive image

Wpłynęły do nas już pierwsze zgłoszenia na Warsztaty biznesowe w RS HOLDING

Black & White – nowe płyty indukcyjne Freggia

2018-08-21 11:43:00
Responsive image

Tylko 30 metrów szerokości i dwa palniki. Marka Freggia łączy najbardziej zaawansowaną oraz skuteczną technologię grzania indukcyjnego z eleganckim, kompaktowym urządzeniem, które pomoże efektywnie zagospodarować przestrzeń roboczą, nawet w najmniejszej kuchni.

Wybieramy obraz na ścianę

2018-08-21 07:52:00
Responsive image

Każda aranżacja wnętrza potrzebuje odpowiedniego wykończenia, które jeszcze bardziej podkreśli indywidualny i oryginalny charakter pomieszczenia. Idealnym sposobem na uzyskanie takiego efektu będzie ciekawy obraz, powieszony na najbardziej wyeksponowanej ścianie naszego salonu, jadalni, czy domowego gabinetu. Zobacz, jak jedna dekoracja porządkuje całą przestrzeń.

Paysafecash w salonikach Kolportera

2018-08-20 10:34:00
Responsive image

Sieć saloników poszerza ofertę produktów płatniczych dla internautów. Od czerwca br. w punktach Kolportera można finalizować płatności realizowane w nowym systemie: Paysafecash.

Real Time Marketing w wydaniu Komputronika

2018-08-17 11:48:00
Responsive image

Tegoroczny Mundial nie zakończył się dla Polaków sukcesem. Seria porażek szybko zakończyła udział polskiej reprezentacji w walce o zwycięstwo i pozostawiła u kibiców niedosyt. Zupełne przeciwieństwo stanowią działania marek, które zainspirowane ważnym sportowym czasem, prowadziły zintensyfikowane kampanie reklamowe w oparciu o Real Time Marketing. Jedną z lepiej przygotowanych firm podczas ubiegłych Mistrzostw Świata był Komputronik, który zakończył turniej ze wzrostem odsłon witryny, odwiedzin w sklepie stacjonarnym i przede wszystkim ze wzrostem sprzedaży.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: