NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Marketing w formie drukowanej nie jest martwy, żyje kolorami #Alive with Colour

2018-09-13 08:14:00
Responsive image

W świetle badań potwierdzających, że ludzki mózg lepiej reaguje na formę drukowaną, marketingowcy muszą zdać sobie sprawę z tego, że materiały drukowane czeka świetlana przyszłość, twierdzi Pamela Ghosal, General Manager, Marketing Communications, OKI Europe Ltd.

OKI na targach FestiwalDruku.pl 2018

2018-09-12 08:00:00
Responsive image

W dniach 12-13 września w EXPO XXI w Warszawie odbędzie się tegoroczna edycja targów poligrafii reklamowej FestiwalDruku.pl 2018. OKI Europe (stoisko C10) nie tylko pokaże swoje bogatego portfolio dla branży wydruków profesjonalnych i graphic arts, ale przeprowadzi też specjalne pokazy kreatywnego druku na kopertach na kolorowej drukarce Pro9542 z białym tonerem.

Kolor, który wzmacnia apetyt.

2018-09-11 19:47:00
Responsive image

Symbolika koloru, jego wpływ na innych i nasz własny nastrój jest nie do pominięcia. Baczny obserwator otaczającego świata zauważy, że najlepsze i najczęściej odwiedzane restauracje stawiają taki sam nacisk na jakość serwowanych dań jak i wystrój. Restauratorzy wiedzą, że je się przede wszystkim oczami, więc to nie tylko smak i zapach potrawy, ale przede wszystkim jej wygląd, sposób podania i stylistyka wnętrza, będzie miało wpływ na końcową ocenę posiłku.

Festiwal korzyści – rodzinny dzień w Credit Agricole

2018-09-06 11:57:00
Responsive image

Festiwal korzyści – rodzinny dzień w Credit Agricole

Konto Oszczędnościowe „Bonus za aktywność” Getin Banku najlepsze według branżowych rankingów

2018-09-06 13:12:00
Responsive image

Promocyjna oferta Konta Oszczędnościowego „Bonus za aktywność” zajęła I miejsce we wrześniowych rankingach najlepszych kont oszczędnościowych, sporządzonych przez ekspertów portalu Bankier.pl oraz porównywarki finansowej Comperia.pl. Obecnie trwa druga edycja oferty. Konto Oszczędnościowe „Bonus za aktywność” z atrakcyjnym oprocentowaniem 3,5% w skali roku można założyć do końca listopada br.

Komputronik Biznes wdrożył rozwiązania IT w firmie UNIMETAL

2018-09-05 14:36:00
Responsive image

Skrócenie czasu planowania i obsługi procesów produkcyjnych wraz z modernizacją obszaru druku we współpracy z marką Brother to najnowsze case study Komputronik Biznes.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: