NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Wartix - Jak uniknąć zarażenia się kurzajką!

2015-05-13 22:56:13
Responsive image

Kurzajki – szarobrunatne, grudkowate narośla o szorstkiej powierzchni, przypominające swoją strukturą kalafior. Krępujemy się uścisnąć dłoń usianą kurzajkami, ale na tym nie kończy się ich dokuczliwość.

Multilac Baby - Nowe wytyczne leczenia ostrej biegunki u dzieci

2015-05-13 22:49:17
Responsive image

W sierpniu 2014 roku europejska organizacja ESPGHAN (European Society for Paediatric Gastroenterology, Hepatology and Nutrition) zrzeszająca największe europejskie autorytety w dziedzinie gastroenterologii dziecięcej opublikowała nowe wytyczne dotyczące postępowania w ostrej biegunce u dzieci.

Bohoboco po raz drugi wybiera EXPO XXI Warszawa

2015-05-13 16:22:56
Responsive image

18 maja br. w EXPO XXI Warszawa już po raz drugi odbędzie się pokaz Bohoboco, jednego z najbardziej cenionych duetów w świecie polskiej mody. Po udanej premierze kolekcji wiosna/lato 2015, Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach zaprezentują trendy na sezon jesień/zima 2015.

Trzy sekrety zdrowego jedzenia

ARH
2015-05-13 08:53:47
Responsive image

Chcąc zrozumieć sekret zdrowego odżywiania, należy pomyśleć o kuchennej misce na owoce – radzą badacze. Miska sprawia, że owoce są bardziej dostępne, atrakcyjne i poręczne do zjedzenia niż te same owoce leżące na dnie lodówki.

Jedzcie rośliny, na zdrowie!

ARH
2015-05-13 08:52:33
Responsive image

Rozpoczął się kolejny, dziewiąty już, Ogólnopolski Tydzień Wegetarianizmu. Impreza, organizowana przez Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva!, jest najstarszym tego typu wydarzeniem w Polsce i cieszy się coraz większą popularnością. Imprezy towarzyszące są organizowane w całej Polsce i potrwają do 17 maja.

Getin Bank z nową kampanią konta osobistego

LHC
2015-05-12 06:19:44
Responsive image

Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania Getin Banku, promująca wygodne konto Getin UP. Jest to rachunek osobisty połączony z licznymi premiami, dzięki którym Klienci oszczędzają niemal na każdym kroku. Właściciele konta mogą m.in. liczyć na zwrot części kwoty domowych rachunków, zyskując nawet do 360 zł rocznie. Kampania potrwa do końca maja i będzie obejmować telewizję, internet a także nośniki outdoorowe. Kreację przygotowała agencja Good, za zakup mediów odpowiada Starcom Media Vest.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: