NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

TBWA z najnowszą kampanią Perwoll

2015-05-26 14:07:41
Responsive image

18 maja br. rozpoczęła się najnowsza kampania Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej, ambasadorki marki, pod hasłem „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”. TBWA odpowiada za realizację spotu reklamowego, materiałów POS i kreacji internetowych promujących akcję.

Muzyczna laurka dla mamy

2015-05-24 21:19:02
Responsive image

Owocowe soki dla dzieci na licencji „Tom i Jerry” zapraszają do zabawy. Na stronie smakzabawy.pl, w zakładce Gry każde dziecko znajdzie coś dla siebie. Przed Dniem Matki szczególnie polecamy grę „Magiczne pianinko”, które pozwoli stworzyć twojemu dziecku wyjątkową muzyczną laurkę specjalnie dla ciebie.

Konkurencja nie próżnuje Biuro Prasowe

2015-05-23 19:52:41
Responsive image

Jako firma z perspektywami i ambicjami obserwujemy ruchy konkurencji. Dział promocji medialnej w Polsce to dość młody rynek ale istnieją już tu gracze którzy zauważyli powstanie CentrumPRasowe.pl . Teraz możemy obserwować ich zmiany po wprowadzeniu na rynek naszego nowoczesnego wortalu informacyjnego.

Już za miesiąc świętujemy Międzynarodowy Dzień Jogi. Tak więc nie może Cię tam zabraknąć!

2015-05-22 13:44:15
Responsive image

21 czerwca 2015 r. wraz ze 176 państwami na całym świecie będziemy obchodzić święto jogi. Główne obchody Międzynarodowego Dnia Jogi będą miały miejsce w niedzielę, 21 czerwca w Warszawie na Polu Mokotowskim, w godzinach 8:00-21:00.

Finisz kampanii prezydenckiej w social mediach - analiza

2015-05-21 13:17:17
Responsive image

Gdyby wybory odbyły się w mediach społecznościowych w tej chwili minimalnie większą szansę na reelekcję miałby Bronisław Komorowski, który od niedzieli 17 maja jest na fali wznoszącej. Wskazują na to choćby dane ilustrujące aktywność na oficjalnych profilach kandydatów. Urzędujący prezydent w ostatnich dniach zyskuje zaangażowanych rozmówców.

TBWA, TBWA PR i MediaCom łączą siły dla Amnesty International Polska

2015-05-20 09:30:19
Responsive image

Agencja TBWA wygrała przetarg na realizację aktywności w ramach obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce. Kampanię pod hasłem „Wolność-Udostępnij” przeprowadzi pro bono we współpracy z TBWA PR oraz domem mediowym MediaCom Warszawa.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: