NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Kosmetyczne poprawki

2015-08-28 23:03:56
Responsive image

Stale doskonalimy się w tym co robimy. Wraz z rozwojem osiągamy nowe punkty wyjścia. Nasza pasja pozwala nam widzieć innymi oczami świat e-PR. Stworzyliśmy jako pierwsi w 100 % automatyczny system publikacji, zarządzania i dystrybucji treści prasowych w internecie. Koncepcja naszej usługi jest zbudowana na wieloletnich badaniach i zdobytym doświadczeniu agencji marketingowej.

Seks po stomii, czyli jak bezpiecznie korzystać z uroków życia

2015-08-27 16:16:49
Responsive image

Polskie społeczeństwo unika otwartego dialogu o seksie, stomia pozostaje zaś zjawiskiem, o którym większość Polaków nie wie nic. Życie intymne stomika jest tym bardziej traktowane jako temat tabu, a to właśnie otwarta rozmowa jest jednym z najważniejszych elementów w powrocie do zdrowia seksualnego pacjenta. Seks, kiedy ma się wyłonioną stomię może być równie przyjemny, wystarczy zastosować się do kilku zaleceń.

Olejek do pielęgnacji ciała Kwiat migdała Jedwabna skóra od firmy Kneipp

2015-08-27 15:09:42
Responsive image

Firma Kneipp® wprowadza Olejek do pielęgnacji ciała Kwiat migdała Jedwabna skóra do skóry suchej i wrażliwej. Posiada on intensywnie pielęgnujące właściwości i jest polecany również dla kobiet w ciąży.

MAB dla pierwszego w historii BMW serii 2 Gran Tourer

2015-08-27 15:05:41
Responsive image

Z myślą o dużych rodzinach, ceniących wygodę i komfort, BMW wprowadziło na rynek pierwsze w historii BMW serii 2 Gran Tourer. Kampania reklamowa nowego modelu, realizowana przez agencję MAB, rozpoczęła się 17 sierpnia br.

Mega Room Escape London – pomysł na niebanalną integrację w EXPO XXI Warszawa

2015-08-27 14:50:02
Responsive image

W sierpniu wnętrze Hali nr 4 w EXPO XXI Warszawa zamieniło się w scenerię rodem z Londynu czasów wiktoriańskich. Wszystko za sprawą Mega Room Escape – oryginalnej zabawy, skierowanej zarówno do firm szukających pomysłu na imprezę integracyjną, jak i osób indywidualnych. Uczestnicy zostają przeniesieni do Londynu czasów Sherlocka Holmesa i tylko dzięki współpracy oraz wykonaniu zadań, mogą się z niego wydostać. Organizatorem projektu jest agencja Action Group.

Mieszkanie czy apartament?

2015-08-27 09:43:11
Responsive image

Deweloperska przyszłość zmierza ku apartamentom. Do niedawna wśród klientów dominowało błędne postrzeganie tego segmentu, jako dostępnego dla niewielkiego grona, które może sobie pozwolić na horrendalne ceny. Dziś ten rynek bardzo dynamicznie się zmienia, a luksusowe mieszkania są dużo bardziej dostępne.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: