NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Prawdę o sprzedaży powiedzą Ci…kliki

2015-09-21 10:15:20
Responsive image

Niejednokrotnie administratorzy stron internetowych, w szczególności e-sklepów, są zaskoczeni niską aktywnością użytkowników. Winę za taki stan rzeczy może ponosić nieodpowiednia funkcjonalność strony. Aby to zmienić, warto zainwestować w analizę zachowań internautów w sieci.

PLEBISCYT „POLACY Z WERWĄ” O KROK OD FINAŁU

2015-09-19 22:11:14
Responsive image

Znamy już wyniki głosowania publicznego w III edycji Plebiscytu „Polacy z Werwą”. W ostatnim etapie Konkursu Jury wybierze laureata spośród dwóch osób wskazanych w każdej z siedmiu kategorii. Nazwiska wyróżnionych poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 9 października 2015 roku w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Goethe-Institut. Bardziej.

2015-09-18 13:57:21
Responsive image

Trawa na plakacie? Nietypowa reklama Goethe-Institut w kooperacji z warszawskimi lokalami! Ruszył nabór na nowe kursy w Goethe-Institut. Między 14 a 30 września każdy chętny będzie mógł zapisać się na kursy dostosowane do jego potrzeb.

Złoty Medal dla Oki ES9541 podczas Festiwalu Marketingu Druku & Opakowań

2015-09-18 12:55:16
Responsive image

Wśród laureatów tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań, znalazła się pierwsza w branży pięciotonerowa drukarka od Oki ES9541.

Efektywne zarządzanie produkcją procesową z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi IT

2015-09-18 09:14:38
Responsive image

Jak zoptymalizować produkcję procesową w branżach; chemicznej, spożywczej i farmaceutycznej dowiedzą się Państwo na bezpłatnej konferencji organizowanej przez itelligence, Platynowego Partnera SAP.

Jak przekonać reklamodawców do umieszczenia reklamy na naszej stronie internetowej?

2015-09-15 10:13:42
Responsive image

Posiadając prywatną lub firmową stronę internetową, jej właściciel może zarabiać dzięki publikowaniu na niej reklam. Jednak aby pozyskać dochodowych reklamodawców, warto wcześniej przemyśleć strategię modelu biznesowego i stawek. Nowoczesne narzędzia do analizowania ruchu i zachowań użytkowników mogą dostarczyć cennych argumentów, którymi wydawca będzie w stanie zainteresować potencjalnych reklamodawców. Wiedząc, które miejsca na stronie generują największy ruch, skuteczniej można negocjować stawki reklamowe.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: