NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

10. edycja Havas Media Group Conference – Organic Marketing

2016-12-02 13:04:23
Responsive image

W jaki sposób komunikować się z konsumentem XXI wieku? Jak autentycznie angażować odbiorcę w świecie, w którym wszyscy jesteśmy połączeni? Czy sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Między innymi na takie pytania odpowiadali eksperci podczas jubileuszowej, 10. edycji konferencji Organic Marketing, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez agencję mediową Havas Media Group.

Koszykarze ubiorą choinkę w Galerii Grafitt

2016-12-02 12:48:12
Responsive image

Święta za pasem, a więc czas na ubieranie choinki. W Galerii Grafitt będzie ona wyjątkowa, bo przystrojona przez zielonogórskich dwukrotnych mistrzów w koszykówkę – członków zespołu Stelmet BC Zielona Góra. Na wydarzaniu zaplanowanym 6 grudnia o godzinie 16.00 pojawią się gwiazdy, Nemanja Djurisić i Łukasz Koszarek. Będzie też wiele atrakcji, m.in. otwarcie butiku Novotime, na którym gośćmi specjalnymi będą ambasadorzy marki Davosa, Misterzy Polski Rafał Maślak i Rafał Jonkisz.

Dziecko zostaje samo w domu. Jak je do tego przygotować, aby było bezpieczne?

2016-12-02 10:25:03
Responsive image

Dom kojarzy się ze spokojem i bezpieczeństwem. Kiedy jednak nadchodzi moment, gdy dziecko ma w nim zostać samo po raz pierwszy, okazuje się być także miejscem, w którym mogą je spotkać różne zagrożenia. Szafka z lekarstwami, gniazdka elektryczne, szuflada z nożami czy nieznajomy pukający do drzwi, to tylko niektóre z nich. Jak przygotować dziecko do samodzielnego pobytu w domu? Na co zwrócić uwagę, aby mieć pewność, że dziecko poradzi sobie z potencjalnymi, niebezpiecznymi sytuacjami?

Śnieżka i MAGNAT wyróżnione „SUPERBRANDS 2016/17”

2016-12-02 09:06:17
Responsive image

W wyniku badania konsumenckiego na próbie ponad 15 tysięcy respondentów oraz na podstawie oceny ekspertów Rady Marek, Międzynarodowa organizacja Superbrands już po raz jedenasty wyłoniła ścisłą elitę wśród brandów konsumenckich obecnych na polskim rynku. Tytułami „SUPERBRANDS 2016/17” oraz „CREATED IN POLAND SUPERBRANDS 2016/17” czwarty rok z rzędu zostały wyróżnione również znane i lubiane marki farb – Śnieżka oraz MAGNAT.

Własny kawałek nieba na Żoliborzu z rabatem do 100 tys. zł

2016-12-01 16:15:05
Responsive image

Bezpośrednie sąsiedztwo lasu, ponad 140 metrowe tarasy na dachu i pocztówkowy widok na centrum Warszawy to niektóre zalety penthousów w Madison Apartments. W jesiennej ofercie można je nabyć w okazyjnej cenie.

7 edycja programu edukacyjnego marki WINIARY „Żyj smacznie i zdrowo” wystartowała!

2016-12-01 12:15:44
Responsive image

Czy każda dieta jest odpowiednia dla młodego organizmu? Co zrobić, gdy zapali się olej na patelni? Jak zachować się przy stole, by nie zaliczyć towarzyskiej wpadki? Już wkrótce młodzież gimnazjalna bez zastanowienia odpowie na te pytania! 30 listopada wystartowała kolejna edycja programu „Żyj smacznie i zdrowo” – popularnej akcji edukacyjnej marki WINIARY promującej właściwe nawyki żywieniowe oraz zdrowy styl życia wśród gimnazjalistów. W tegorocznej edycji nauczyciele i uczniowie będą mogli zgłębić tematy mód żywieniowych oraz bezpieczeństwa w kuchni i dobrych manier przy stole. Ambasadorem 7 edycji programu został doskonale znany gimnazjalistom youtuber Sheo, wspierany merytorycznie przez ekspertów: dietetyk Katarzynę Zadkę oraz szefa kuchni – Jerzego Pasikowskiego.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: