NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Śnieżka ponownie wsparła WOŚP

2017-01-17 09:40:14
Responsive image

W ubiegłą niedzielę, 15 stycznia br., odbył się 25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tegorocznej edycji Fundacja za cel postawiła sobie zbiórkę pieniędzy na ratowanie życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom. Inicjatywę zgodnie z tradycją wparła Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA, przekazując datek pieniężny w wysokości 50 000 zł.

EyesOn Design 2017 dla Lexusa LS

2017-01-15 19:37:32
Responsive image

Prezentacja piątej generacji flagowego sedana Lexusa wywołała wiele emocji w Detroit. North American International Auto Show odsłoniło limuzynę, która przeszła radykalną zmianę nie tylko sylwetki, stając się bryłą przypominającą coupe, ale i tym co znajdziemy pod maską i w jego wnętrzu. I właśnie za tą doskonałość wnętrza model został uhonorowany EyesOn Design 2017.

Zima nie musi być nudna. Zachęcajmy dzieci do aktywnego spędzania ferii

2017-01-13 16:49:16
Responsive image

Wkrótce dzieci z radością powitają dwa tygodnie zimowych ferii. To czas, kiedy możemy korzystać z aktywności niedostępnych w pozostałych porach roku, dlatego warto go czynnie i kreatywnie wykorzystać. Niektóre dzieci wyjadą na ferie w góry, są i tacy, którzy nawet zimą wolą morze. Jak co roku, także i teraz, duża część dzieci zostanie we własnych domach. Jednak bez względu na miejsce, czas wolny najlepiej będzie spędzić możliwie najaktywniej. Również zimą ruch to istotny element dzieciństwa. Dzięki temu można oderwać wzrok od ekranu komputera, zrelaksować się i nabrać sił na wyzwania czekające w dalszej części roku. Tymczasem, dla wielu rodziców zaproponowanie form ruchu, które w oczach dziecka wygrają z grą komputerową lub programem telewizyjnym to spore wyzwanie.

LS – światowy debiut flagowego sedana Lexusa

2017-01-12 23:50:43
Responsive image

Przed kilkoma dniami zapowiadaliśmy najbardziej wyczekiwaną premierę na rynku motoryzacyjnym. Północnoamerykańskie Targi w Detroit odsłoniły Lexusa LS na rok 2018. Ikonę marki od początku jej powstania. Piątej generacji sedan przeszedł ogromną metamorfozę.

Nationale-Nederlanden z tytułem „Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej”

2017-01-12 16:15:07
Responsive image

Kolejny rok z rzędu Nationale-Nederlanden znalazło się wśród najlepszych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce, zajmując trzecie miejsce w gronie firm oferujących ubezpieczenia na życie. Plebiscyt „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2016” organizuje miesięcznik „Gazeta Bankowa” we współpracy z PWC.

Znamy wyniki Testu Bezpieczeństwa sprawdzającego wiedzę pierwszoklasistów na temat bezpiecznych zachowań w trudnych sytuacjach.

2017-01-12 09:18:37
Responsive image

W grudniu pierwszoklasiści, już po raz ósmy, przystąpili do Ogólnopolskiego Testu Bezpieczeństwa. W tym roku wzięło w nim udział blisko 100 000 dzieci ze szkół podstawowych w całej Polsce. Najmłodsi uczniowie odpowiedzieli na pytania sprawdzające i utrwalające ich wiedzę na temat tego, jak zachować się w różnych, niebezpiecznych sytuacjach, z jakimi mogą się spotkać. Wyniki testu wyraźnie wskazują zagadnienia, z którymi dzieci radzą sobie najlepiej, jak i te wymagające od opiekunów dalszych działań edukacyjnych, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa najmłodszych.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: