NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Nowoczesne centrum biznesowe to nie tylko biurowce

2017-02-01 13:15:27
Responsive image

Dzięki swojej wielofunkcyjnej infrastrukturze centrum biznesu, które tworzy się na warszawskiej Woli zyskuje przewagę nad służewieckim zagłębiem biurowym

Najwartościowsze marki 2016 roku

2017-01-31 12:30:43
Responsive image

Rok 2016 był był huśtawką nastrojów dla wielu firm na całym świecie. Podczas gdy jedni mocno tracili, inni zyskiwali. Zobacz TOP3 najwartościowszych marek.

„Mały świat dużego pieniądza” – trwa projekt edukacyjny Fundacji Śnieżki

2017-01-31 10:20:42
Responsive image

Uczniowie czterech poddębickich podstawówek odkrywają zawiły świat finansów dzięki programowi „Mały świat dużego pieniądza” Fundacji Śnieżki. Podczas cyklu nowatorskich zajęć z ekonomii poznają odpowiedzi na najbardziej nurtujące ich pytania: skąd biorą się pieniądze, jak je oszczędzać i mądrze wydawać oraz dlaczego warto współpracować? W ten sposób zdobywają wiedzę przydatną w dorosłym życiu.

„Człowiek i Maszyna” - reklama Lexusa LC 500 na tegoroczne Super Bowl

2017-01-30 15:05:06
Responsive image

Mięśnie, ryk silnika V8 i głośny, dynamiczny beat. Ludzkie kształty i ruch ciał, które doskonale współgrają w sylwetkę LC 500, tworząc niezwykły performance. „Man and machine” - „Człowiek i Maszyna” to nowy spot reklamowy flagowego coupe marki Lexus, który swoją premierę będzie miał podczas Super Bowl w Stanach.

Backstage sesji w Wenecji z Michałem Szpakiem - Ambasadorem marki Nails Company

2017-01-30 14:57:44
Responsive image

Z ogromną satysfakcją pragniemy uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować materiał zza kulis sesji zdjęciowej Michała Szpaka – Ambasadora marki Nails Company. To w bajkowej scenerii romantycznej Wenecji, Michał wraz z pięknymi kobietami zaprezentował wybrane produkty z aktualnej oferty marki na sezon 2017.

Chcesz poprawić czystość powietrza w swojej okolicy? Chroń lasy.

2017-01-27 09:14:21
Responsive image

Lasy wytwarzają około 26,6 mld ton tlenu, czyli ponad połowę rocznego zapotrzebowania wszystkich ludzi i zwierząt na Ziemi. To nasz wielki sojusznik w walce o czyste powietrze. Nie bez powodu nazywa się je więc „zielonymi płucami”, zarówno naszej najbliższej okolicy, jak i całej planety. Niestety, jest to jednocześnie sojusznik niedoceniany, ponieważ oprócz naturalnych przyczyn zmniejszania się terenów zielonych (np. klęski żywiołowe, szkodniki), to właśnie ludzie, tak chętnie korzystający z ich dobrodziejstw są dla nich największym zagrożeniem. W 2015 roku ponad połowa pożarów lasów w Polsce została spowodowana właśnie przez człowieka. To także człowiek odpowiada za coraz bardziej i szybciej pogarszającą się jakość powietrza, utrudniając tym samym roślinom oczyszczanie go z zanieczyszczeń. Jeśli więc nie chcemy, aby kolejne pokolenia znały lasy tylko z opowieści lub ilustracji, należy działać zdecydowanie i szybko, aby ochronić te cenne obszary przed degradacją i zniszczeniem.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: