NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

GDPR – od regulacji do monetyzacji

2017-08-28 11:43:00
Responsive image

Fakt, iż rozwój technologii wpływa na szereg aspektów funkcjonowania społeczeństw pozostaje poza dyskusją. Również systemy prawne nie zdołały nadążyć za galopującą digitalizacją życia codziennego. Regularne korzystanie z Internetu, komputerów i urządzeń mobilnych, przeniesienie komunikacji, w znacznej mierze, na ścieżkę elektroniczną, powszechne dzielenie się informacjami na swój temat poprzez e-maile, messengery, smsy i media społecznościowe zaowocowało koniecznym dostosowaniem prawa, dotyczącym ochrony danych osobowych i danych wrażliwych.

Kino Letnie na placu Europejskim: „Fala”

2017-08-23 15:09:58
Responsive image

Zbliża się kolejny seans Kina Letniego na placu Europejskim. Już w czwartek 24 sierpnia o godzinie 21:00 pod Warsaw Spire rozpocznie się pokaz norweskiej produkcji pt. „Fala”. Dla miłośników kina europejskiego przewidziany jest konkurs, w którym do wygrania są bilety do kina oraz kursy języka angielskiego. Na seans zaprasza organizator, firma Ghelamco Poland wraz z partnerem wydarzenia Samsung QLED TV i patronem medialnym radiem Chillizet.

Rozwiązanie umowy dożywocia

2017-08-21 13:44:52
Responsive image

Umowa dożywocia pozwala na przeniesienie prawa własności do nieruchomości na drugą osobę. Na jej mocy prawo własności np. do mieszkania, zostaje udzielone w zamian za zapewnienie pierwotnemu właścicielowi prawa do dożywotniego zamieszkiwania w danym miejscu oraz do zaopiekowania się nim przez nowego właściciela. Osoba nabywająca prawo własności powinna także zapewnić poprzedniemu właścicielowi dostęp do mediów, jedzenia, ciepła i ubrań. Przepisy podatkowe traktują umowę dożywocia jako sprzedaż, w związku z czym wysokość świadczeń przysługujących osobie zbywającej się własności jest jego przychodem i podlega opodatkowaniu. Sama umowa natomiast zobowiązuje nabywcę do zapłacenia podatku od czynności cywilnoprawnych w wysokości 2%.

Logo JF Legal w prestiżowym zestawieniu Modern Heraldry

2017-08-20 21:44:06
Responsive image

Identyfikacja wizualna firmy to niezwykle ważny element służący kreowaniu wizerunku marki firmy. Powinna być spójna, wyróżniająca się spośród konkurencji i zapadająca w pamięć. Dlatego właśnie kancelaria prawna JF Legal zdecydowała się powierzyć stworzenie swojego logo znanemu studiu graficznemu Dmowski & Co.

Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego

2017-08-18 15:20:17
Responsive image

„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września.

Bank Credit Agricole nie owija w bawełnę i zaprasza po kredyt gotówkowy

2017-08-18 15:11:46
Responsive image

Credit Agricole Bank Polska S.A. zaprasza klientów do skorzystania z „Kredytu gotówkowego bez owijania w bawełnę”. Do końca września oferuje go na promocyjnych warunkach: tylko 10 zł miesięcznie za każdy pożyczony 1000 zł. Kredyt dostępny jest we wszystkich placówkach banku w całej Polsce, a także na telefon, przez SMS, stronę internetową banku i aplikację mobilną CA24.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: