NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Fartuszki WINIARY w salonikach Kolportera

2018-03-06 10:14:15
Responsive image

Od 1 marca w salonikach prasowych Kolportera trwa akcja „Odbierz fartuszek z kolekcji WINIARY”.

RODO zmienia Internet. Co czeka użytkowników sieci?

2018-03-05 17:03:37
Responsive image

Kluczowe zmiany, które wprowadza RODO, dotyczą w dużej mierze sieci, dzięki czemu każdy użytkownik Internetu zyskuje narzędzia do świadomego zarządzania swoimi danymi osobowymi.

Montaż listew przypodłogowych – jak to zrobić szybko i starannie, bez obaw o efekt?

2018-03-05 14:16:08
Responsive image

Mimo iż przyklejenie listew podłogowych na pierwszy rzut oka nie wydaje się czynnością skomplikowaną, niedoświadczonym osobom może sprawić wiele trudności. Oprócz wyboru samej listwy, bardzo istotny jest dobór odpowiednich środków, które sprawią, że samodzielny montaż zakończy się sukcesem. Jeśli zatem nie korzystamy z usług profesjonalisty, warto przyjrzeć się dostępnym na rynku rozwiązaniom.

Green Building Tour w zielonym laboratorium

Responsive image

Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC zorganizowało pierwsze w tym roku warsztaty Green Building Tour. Edycja rozpoczęła się spotkaniem w Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia w Konstantynowie Łódzkim. To zielone i pasywne laboratorium, wyjątkowe na skalę europejską. Warsztaty odbyły się z końcem lutego br. Połączyły skuteczny networking z wiedzą i rozwiązaniami dotyczącymi zielonych budynków.

Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami

Responsive image

W pierwszym kwartale 2018 roku mija 12 miesięcy od ukazania się pierwszego - w nowej formule, numeru Biuletynu Obsługi Klienta. Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.

Instytucja Roku 2017 - Getin Bank wyróżniony za wysoką jakość obsługi

2018-03-02 14:03:40
Responsive image

Getin Bank otrzymał tytuł Instytucja Roku 2017 w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce. Zwycięzcy zostali wyłonieni na podstawie średniego wyniku z czterech edycji badania organizowanego przez portal MojeBankowanie.pl. Celem rankingu jest poprawa poziomu jakości obsługi Klienta oraz rozpowszechnianie najlepszych praktyk.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: