NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Kolporter: Rynek dystrybucji prasy nie jest zagrożony

2018-10-09 11:06:00
Responsive image

Rozmowa z Grzegorzem Fibakiewiczem, prezesem Kolportera.

Nowa kampania Getin Banku – warto oszczędzać systematycznie

2018-10-09 10:18:00
Responsive image

Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii Konta Oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Bank w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać. Spoty można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w internecie od 8 października br.

Sukces strategii Prostych Zasad Getin Banku

2018-10-09 10:14:00
Responsive image

Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową i oparł ją na prostych zasadach. Celem nowej strategii było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty i sposobu komunikacji oraz dalsza budowa partnerskich relacji z Klientami. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję nowej strategii, jest Konto Proste Zasady, które spotkało się już z uznaniem ponad 172 tys. Klientów.

Biuletyn Obsługi Klienta patronem medialnym Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Responsive image

Biuletyn Obsługi Klienta oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB podejmują wspólne działania na rzecz integracji i rozwoju branży marketingu bezpośredniego i interaktywnego, promocji najlepszych rynkowych praktyk oraz firm stosujących najwyższe standardy działania.

Jaka polisa dla studenta medycyny? Nowa oferta od INTER dla zawodów medycznych.

2018-10-05 15:14:00
Responsive image

Wraz z początkiem roku akademickiego INTER uruchamia nowe ubezpieczenie dedykowane studentom kierunków medycznych. Pakiet INTER Student obejmuje odpowiedzialność cywilną w życiu zawodowym i prywatnym, refundację badań w kierunku zakażenia wirusami HIV/WZW oraz ubezpieczenie NNW. Ochrona działa na całym świecie. Produkt można kupić przez internet oraz dopasować okres ochrony do własnych potrzeb.

Nowa strona www – TU INTER Polska S.A.

2018-10-05 15:10:00
Responsive image

Od 01 października INTER komunikuje się ze swoimi dotychczasowymi oraz potencjalnymi klientami i partnerami za pośrednictwem nowej korporacyjnej strony internetowej. Została ona zaprojektowana tak, aby spełniać nie tylko zadania informacyjne, ale także stanowić narzędzie do budowania relacji z klientem.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: