W centrum Krakowa, na ul. Dunajewskiego 6, powstała nowa szkoła malarstwa i rysunku prowadzona przez uznanego artystę malarza Marcina Telegę. Art Studnia w swoim założeniu ma nawiązywać do dawnej tradycji tworzenia pracowni przez artystów. W pracowni, w której mistrzowie przekazywali uczniom swoje doświadczenie.
Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC trzeci rok z rzędu publikuje analizy rynku obiektów certyfikowanych w Polsce. Misją PLGBC jest sprawienie, żeby zrównoważone budownictwo stało się nową normą. Zielony budynek nie musi być certyfikowany, a zaprojektowany, wybudowany i użytkowany zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Jednakże to właśnie certyfikacja jest obiektywnym, zweryfikowanym przez trzecią stronę wyznacznikiem zrównoważenia budynku.
Podczas 10. Edycji Konferencji PLGBC Dzień Ziemi z zielonym budownictwem pt. Nowa tożsamość i potencjał zrównoważonych miast, rozmawiano o rozwoju i przyszłości miast. Dyskutowano o nowych koncepcjach urbanistycznych, potrzebach mieszkańców czy zrównoważonych rozwiązaniach i nowych technologiach w budownictwie. Mówiono o roli architekta w kształtowaniu przestrzeni. Podsumowaniem były kwestie związane z finansowaniem i wsparciem projektów rewitalizacji. Wszyscy uczestnicy byli zgodni co do tego, że mamy przed sobą wiele wyzwań. Organizatorem wydarzenia było Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC we współpracy Urzędem Miejskim we Wrocławiu. Konferencja odbyła się 20 kwietnia br. w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
Według raportu Salesforce, aż 70% klientów twierdzi, że dzięki rozwijającej się technologii coraz więcej spraw można załatwić bez względu na miejsce czy porę dnia.* Opinia ta przenosi się na oczekiwania względem jakości obsługi klienta. Konsumenci oczekują indywidualnego podejścia, zrozumienia ich potrzeb, a następnie natychmiastowej reakcji. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom hapipożyczki, wprowadziły w swojej obsłudze nowoczesne narzędzie, jakim jest Co-Surfing.
Co-Surfing jest nowoczesnym, technologicznym rozwiązaniem. Daje możliwość konsultantowi na zdalne wsparcie klienta w trakcie wypełniania przez niego wniosku w serwisie online. Co-surfing charakteryzuje się tym, że w trakcie pracy zarówno klient jak i konsultant na swoich ekranach widzą dwa kursory: klienta i konsultanta, a także ich ruch na stronie w czasie rzeczywistym. Dzięki temu konsultant od razu może pomóc klientowi należycie wypełnić wszystkie pola wniosku.
- To innowacyjne narzędzie wdrożyliśmy z myślą o naszych klientach. Szanujemy ich czas. Wiemy, że klienci oczekują od nas wsparcia m.in. podczas wypełnienia wniosku o pożyczkę, dlatego rozszerzyliśmy naszą ofertę obsługi klienta o wygodne rozwiązanie – mówi Dorota Grochocka, Head of Customer Care and Collections w IPF Polska - marka hapipożyczki.
Rozwiązanie jest w pełni bezpieczne, a konsultant uzyskuje dostęp wyłącznie do widoku wniosku, a nie do całego komputera klienta. Narzędzie działa na standardowej przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania.
- Co-Surfing, stanowi dodatek do systemów wspierających sprzedaż online oraz ułatwia kontakt z klientem. Idea Co-Surfingu opiera się na modelu współpracy klient-konsultant. Dzięki wsparciu konsultanta, proces wypełniania wnioski online jest prosty dla klienta. Firma IPF Polska, z którą mamy okazję współpracować przy tym projekcie, bardzo dobrze rozumie potrzebę wprowadzania innowacji i stosuje nowoczesne rozwiązania w obsłudze klienta -mówi Rafał Sadłowski, Chief Executive Officer w spółce CoSurfing.Net
Wprowadzenie narzędzi takich jak: Co-Surfing, Robocall, czy SMS z opcją odpowiedzi, potwierdza, że hapipożyczki, jak przystało na firmę noszącą miano FinTechowej, w myśleniu o kliencie, korzystają z najnowszych rozwiązań technologicznych. Klient może decydować, czy chce rozmawiać z konsultantem, czy może wystarczy mu odsłuchanie automatycznej, interaktywnej wiadomości (tzw. Robocall z możliwością bezpośredniego połączenia z konsultantem), czy też wygodniej jest mu odpowiedzieć na interaktywnego SMS’a (SMS z możliwością odpowiedzi).
Wszystkie rozwiązania gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa klientów hapipożyczek.
* Drugi doroczny raport Salesforce: State of Service 2016, https://biznes.newseria.pl/komunikaty/firma/salesforce-zbadal,b1039573537