NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

LOT i PA w międzynarodowej kampanii walentynkowej

2019-02-19 10:05:00
Responsive image

“Walentynki z LOT” – to hasło najnowszej kampanii dla podróżnych LOT-u, którzy mogli kupić bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej już od 179 zł. Za koncepcję kreatywną przygotowaną na potrzeby aż 10 krajów odpowiada PA.

Neuromarketing – klucz do umysłu klienta

2019-02-19 10:00:00
Responsive image

Skuteczne strategie marketingowe opierają się na takiej komunikacji, która uwzględnia potrzeby i wartości konsumentów. Zatem z jakich narzędzi skorzystać, aby poznać szczegółowe preferencje potencjalnych klientów?

SWISS KRONO z najnowszymi elementami dekoracyjnymi WALLDESIGN

2019-02-19 09:56:00
Responsive image

SWISS KRONO poszerza ofertę WALLDESIGN o dwie nowe kolekcje elementów dekoracyjnych City i Marmo. Za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej najnowszej oferty odpowiada agencja PA wraz z cenionym duetem projektantów Muszyńska^Waszak. Bogata kolorystyka i różnorodne faktury nowej kolekcji WALLDESIGN City pozwalają stworzyć wymarzone aranżacje inspirowane drewnem, dzięki któremu każde wnętrze zyska na nowoczesności połączonej z naturą. Natomiast ponadczasowa struktura marmuru to propozycja od WALLDESIGN Marmo skierowanej do wszystkich tych, którzy odważnie łączą klasyczny styl z nutą wyrafinowania eleganckich materiałów. – Pracując nad WALLDESIGN City myśleliśmy przede wszystkim o drewnie dębowym i wiązowym. Efektem różnorodności tych elementów jest subtelność, jak również wyrazistość kolorów. Z kolei piękno kamiennych struktur to motyw przewodni kolekcji WALLDESIGN Marmo, która idealnie komponuje się z odważnymi elementami wyposażenia – mówią Joanna i Mateusz z Pracowni Projektowej Muszyńska Waszak.

Pracownicy Credit Agricole „wychodzili” pomoc dla dzieci

2019-02-18 17:15:00
Responsive image

Ruch to zdrowie – przekonują pracownicy banku Credit Agricole i nawzajem zachęcają się do wspólnych marszy i spacerów. Przy okazji dbania o kondycję pomagają innym. Dzięki swojej aktywności w ramach akcji Power Kroki zebrali właśnie 24 tys. zł na rzecz dzieci z ośrodka wychowawczego w Pieszycach.

PLGBC Green Building Awards 2019

Responsive image

Budynki i wnętrza z wyjątkowymi rozwiązaniami architektury zrównoważonej, wyróżniające się projekty i inicjatywy oraz produkty przyjazne środowisku – rusza kolejna edycja konkursu PLGBC Green Building Awards. Ideą konkursu i przyznawanych w nim wyróżnień jest promocja nowoczesnych rozwiązań dla zrównoważonego budownictwa. Konkurs dedykowany jest firmom z branży budownictwa i nieruchomości. Tegoroczna edycja konkursu została poszerzona o nowe kategorie. To jedyna tego typu inicjatywa, która wyróżnia najlepsze projekty green building w Polsce. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas uroczystej Gali na zakończenie 9. PLGBC Green Building Symposium w Warszawie.

Credit Agricole zachęca do korzystania z Google Pay

2019-02-13 16:01:00
Responsive image

Bank Credit Agricole udostępnił swoim klientom możliwość korzystania z płatności Google Pay. Wystarczy tylko dodać kartę banku do aplikacji w telefonie i można płacić bez wyciągania portfela z kieszeni.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: