NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Pozytywny wizerunek w czasach COViD-19

2020-04-27 10:42:00
Responsive image

W obecnym czasie panującej pandemii SARS-CoV-2, budowanie pozytywnego wizerunku w internecie staje się podstawą sprawnego pozyskiwania nowych kontrahentów. Poleganie na social mediach nie jest tak skuteczne jak budowa wizerunku przy pomocy wirtualnego biura prasowego. Wykorzystaj szansę dla swojej firmy wraz z CentrumPRasowe.pl i zbuduj pozytywny wizerunek.

Protan Polska „Gazelą Biznesu 2020”

2020-04-28 10:02:00
Responsive image

„Gazele Biznesu” to prestiżowy ranking najbardziej dynamicznych polskich przedsiębiorstw. W corocznym zestawieniu, klasyfikowane są małe i średnie przedsiębiorstwa, które dzięki prężnemu rozwojowi bardzo dobrze radzą sobie na rynku. Do ekskluzywnego grona „Gazel Biznesu 2020” należy firma Protan Polska – polski oddział międzynarodowego producenta technologii membranowych.

Nowa, pomocna funkcja w aplikacji Pilkington Project References

2020-04-28 07:52:00
Responsive image

Nowa, pomocna funkcja w aplikacji Pilkington Project References Marka Pilkington wprowadza dodatkową funkcjonalność do swojej aplikacji z projektami referencyjnymi. Aplikacja po aktualizacji została zintegrowana z aplikacjami mapowymi. Daje to użytkownikom możliwość lokalizacji obiektu np. na mapie Google i wyznaczenia trasy dojazdu do budynku.

KaoKore: przednowoczesny zbiór japońskiej sztuki portetu

2020-04-24 19:43:00
Responsive image

nowy zestaw danych zawiera ponad 5000 zdjęć twarzy z przednowoczesnych obrazów japońskich. Naukowcy twierdzą, że obrazy można wykorzystać do badań socjologicznych i historycznych, ale także do uczenia maszyn, jak generować obrazy w stylu okresu.

CookGAN: Synteza obrazu posiłków ze składników

2020-04-24 19:30:00
Responsive image

W zasadzie nie wiadomo, po co, ale algorytm na podstawie listy składników próbuje wygenerować obraz naczynia zawierającego te składniki.

Polacy czasów Konstytucji 3 maja oczami przewodników Muzeum Polskiej Wódki

2020-04-24 07:23:00
Responsive image

Konstytucja 3 maja to niewątpliwie jeden z najważniejszych symboli niepodległości Polski. Uchwalona w 1791 roku Ustawa Rządowa to nie tylko ważny tekst prawny, czy wydarzenie historyczne, lecz również dokument w swoim założeniu przełomowy. Do dziś pozostaje niedoścignionym wzorem i symbolizuje marzenia Polaków o niezawisłości państwa i wolności jego obywateli. Jacy byli osiemnastowieczni Polacy? Czemu tak bardzo pragnęli reform? I w końcu – jaki toast mogli wznieść na cześć uchwalenia Konstytucji 3 maja? Tło społeczne oraz obyczaje Polaków doby schyłku Rzeczypospolitej Obojga Narodów nakreślają przewodnicy Muzeum Polskiej Wódki.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: