NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Systemy wideokonferencyjne i zestawy do wideokonferencji

Responsive image

Zmiany w kosztach utrzymania firm oraz ograniczenia, które napotkaliśmy w 2020 roku, spowodowały że musimy zweryfikować swoje podejście względem delegacji pracowników i przejść na systemy wideokonferencji.

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Broszura Rödl & Partner o subwencjach dla firm w tarczach antykryzysowych

2020-11-16 15:11:00
Responsive image

Specjaliści z Rödl & Partner przygotowali kolejną broszurę informacyjną dla korzystających z różnych form dofinansowania działalności w związku z negatywnymi skutkami pandemii. Księgowe i podatkowe skutki ujęcia instrumentów przewidzianych w „tarczy antykryzysowej” to źródło wiedzy, które przedstawia kluczowe zagadnienia związane z rozwiązaniami mającymi na celu ochronę podmiotów gospodarczych przed bankructwem oraz zachowanie jak największej liczby miejsc pracy.

Media Expert wspiera szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym

2020-11-13 12:27:00
Responsive image

Nowoczesne lodówki do przechowywania leków, a także oczyszczacze powietrza, sprzęt AGD do pomieszczeń socjalnych oraz sprzęt komputerowy dla lekarzy, pielęgniarek i wolontariuszy trafił do szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Stodoła mieszkalna, czyli dom z wizją

2020-11-13 12:20:00
Responsive image

Moda bywa zmienna – także ta w architekturze. Jednak podobnie, jak na paryskich wybiegach, również i w budownictwie, klasyka ma ogromne znaczenie.

Wyjątkowo mała drukarka C650 zapewnia hotelom, restauracjom i kawiarniom elastyczność dostosowania do potrzeb klientów i trendów rynkowych

2020-11-13 11:44:00
Responsive image

Najmniejsza na świecie wysokowydajna drukarka kolorowa A4 zapewnia szybkość, jakość, niezawodność i zwrot z inwestycji

Credit Agricole promuje bezpieczne płatności mobilne

2020-11-13 08:02:00
Responsive image

Bank Credit Agricole zachęca swoich klientów do udziału w nowym konkursie: „Płać mobilnie – wygrywaj nagrody”. Celem konkursu jest zwiększenie liczby aktywnych użytkowników płatności mobilnych, które zapewniają bezpieczeństwo transakcji w czasie epidemii.

"Dzieci blisko natury" - odpowiedź Polish Outdoor Group na lockdownowy stres

2020-11-13 07:43:00
Responsive image

Stowarzyszenie Polish Outdoor Group stworzyło autorski projekt społeczno-edukacyjny „Dzieci blisko natury” skierowany do dzieci w wieku 2-12 lat oraz ich rodziców i opiekunów. Akcja jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie wsparcia krajowej turystyki w czasach pandemii oraz ma na celu m.in. kreowanie outdoorowego stylu życia, budowę świadomości społecznej outdooru i wspieranie działań proekologicznych. Projekt promowany był w kanałach social media stowarzyszenia na Facebooku @polishoutdoorgroup, na Instagramie #dzieci.blisko.natury oraz na stronie www.dziecibliskonatury.pl Akcję poparli także influencerzy: #mikrowyprawy, #weroampoland, #ourlittleadventures, #zpamietnikapolicjantki.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: