NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Boty przyśpieszą obsługę klientów Credit Agricole

2020-12-09 13:29:00
Responsive image

Credit Agricole Bank Polska przyśpiesza obsługę swoich klientów. Na początku grudnia w banku uruchomiony został automatyczny doradca o imieniu Asia, który odpowiada na najczęściej zadawane pytania przez Internet. Wkrótce Asia wspomoże również pracę doradców w telefonicznym contact center.

Ładowarka sieciowa Puro Fast Travel Charger USB-C o potężnej mocy 20W

2020-12-09 08:54:00
Responsive image

Szybka i niezawodna ładowarka sieciowa PURO z portem USB-C PD o mocy 20W. Technologia Power Delivery dostosowuje napięcie i natężenie ładowania do maksymalnych wartości, które zapewniają bezpieczne ładowanie urządzenia.

Optymalne wykorzystanie powierzchni centrum logistycznego

2020-12-09 06:52:00
Responsive image

Bramy i rozwiązania techniki przeładunku firmy Hörmann

Młodzi naukowcy aktywni mimo pandemii – spotkaj się z nimi online

2020-12-08 11:00:00
Responsive image

Program ADAMED SmartUP, mimo pandemii nie ogranicza swojej działalności edukacyjnej. Tegoroczne Roadshow programu odbędzie się za pośrednictwem Instagrama. W trakcie transmisji live absolwenci opowiedzą o programie stypendialnym i procesie rekrutacyjnym do niego, wyjaśnią, jak wyglądają zajęcia prowadzone na obozie naukowym oraz odpowiedzą na zadane im pytania. Dzisiaj, 8 grudnia o godz. 18.00 odbędzie się ostatnie ze spotkań, poprowadzone przez Małgorzatę Gniadek i Natalię Puczek.

Nowoczesne rozwiązania podtynkowe

2020-12-08 07:52:00
Responsive image

Armatura podtynkowa gości w naszych łazienkach już od wielu lat i nic nie wskazuje, aby przestała być modna i popularna.

Nauka w internecie – codzienność polskich nastolatków

2020-12-08 07:45:00
Responsive image

Rok 2020 mija pod znakiem telekonferencji, pracy zdalnej i nauki online. Dzisiaj nawet udział w zajęciach szkolnych czy akademickich wymaga użycia sieci. Jednak bez względu na obowiązkowy czas spędzany przed ekranami komputerów, uczniowie nadal chętnie korzystają z internetu, by poszerzyć swoją wiedzy czy rozwinąć naukowe pasje poza lekcjami. Ponad dwie trzecie z nich odwiedza w tym celu specjalistyczne strony internetowe, a aż 50 proc. zagląda do mediów społecznościowych – tak  wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez Fundację Adamed w ramach programu edukacyjnego ADAMED SmartUP[1].

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: