NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

O hartowaniu się stali, czyli jak powstają narzędzia ręczne?

2021-07-27 08:12:00
Responsive image

Młotek, siekiera, szczypce – te narzędzia ręczne często wykorzystujemy w pracach remontowo-budowlanych w domu i ogrodzie. Czy zastanawiamy się jednak jak one powstają? Kiedyś te pomocne sprzęty wytwarzał kowal w swojej tradycyjnej kuźni, dziś w procesie ich produkcji pomaga zastosowanie nowoczesnych technologii.

Minimalistyczna łazienka

2021-07-27 05:01:00
Responsive image

Minimalizm unika wszelkiego nadmiaru. Klucz do budowania tego stylu nie tkwi jednak w „małej ilości”. Chodzi o to, by wybrać nieliczne, ale właściwe elementy.

Kredyt mieszkaniowy ze stałym oprocentowaniem przez 7 lat od Credit Agricole

2021-07-26 11:01:00
Responsive image

Credit Agricole wprowadził do swojej oferty kredyt mieszkaniowy z okresowo stałym oprocentowaniem. Klienci będą spłacać miesięczne raty w niezmienionej wysokości przez 7 lat. Dzięki temu łatwiej zarządzą swoim domowym budżetem.

Inwestycja w młodzież – startuje innowacyjny obóz naukowy dla uzdolnionych polskich nastolatków

2021-07-19 11:00:00
Responsive image

18 lipca rozpoczął się obóz 7. obóz ADAMED SmartUP dla młodzieży utalentowanej w obszarze nauk ścisłych i przyrodniczych. Jego uczestnicy nauczą się m.in. programowania robotów i szycia chirurgicznego oraz samodzielnie przeprowadzą ciekawe eksperymenty chemiczne.

Muzyka płynąca z gór, czyli o XXVI edycji festiwalu Sounds of the Dolomites

2021-07-26 08:00:00
Responsive image

Sounds of the Dolomites 2021 to festiwal dla pasjonatów podróży oraz muzyki wielu gatunków. Na przełomie sierpnia i września we włoskim regionie Trentino, w scenerii Dolomitów odbędą się koncerty, dla których sceną będą szczyty, łąki, pastwiska, a akompaniamentem odgłosy natury.

Od lodowej kanapki do multisensorycznej przyjemności

2021-07-23 10:55:00
Responsive image

Choć do zjedzenia lodów nie trzeba szukać specjalnego uzasadnienia, to (18 lipca) Dzień Lodów i półmetek akcji są dobrą okazją, aby poświęcić im nieco więcej uwagi. Szczególnie jeśli spojrzeć na liczby, a te wskazują, że w maju br. sprzedaż lodów za ostatnie 11 miesięcy osiągnęła wynik 3 110 mld zł, co oznacza wzrost na poziomie 7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłych latach . Polacy lubią lody, szczególnie mając do wyboru bogatą ofertę smaków, dodatków czy form podania. Czy tak było zawsze? I jak przez kolejne lata, wraz ze zmianami gospodarczymi i postępem technologicznym zmieniły się lodowe upodobania? Z odpowiedzią na to pytanie przychodzą eksperci firmy Wedel, którzy sukcesywnie rozwijają portfolio mroźnych słodkości.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: