NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Bycie szefem kuchni to najlepsza praca na świecie - Maciej Majewski z Sofitel Warszawa Victoria w podcaście Heart of Hospitality

2021-11-05 12:19:00
Responsive image

Jak wygląda praca szefa kuchni w hotelu od kulis, jak zmieniła się branża w ciągu dwóch dekad, co liczy się najbardziej w tym zawodzie – na te i wiele innych pytań w najnowszym odcinku autorskiego podcastu Accor odpowiada Maciej Majewski, Executive Chef w Sofitel Warszawa Victoria.

Getin Bank wprowadza do aplikacji mobilnej usługę parkowanie z mPay

2021-11-04 10:53:00
Responsive image

Getin Bank przygotował dla swoich klientów nową usługę - od dzisiaj mogą płacić za parking bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Szukanie parkometru i drobnych w kieszeni nie będzie już koniecznością. Dostawcą usługi jest mPay.

Credit Agricole zaprasza na Forum Rynku Spożywczego i Handlu

2021-11-04 07:31:00
Responsive image

Które z pandemicznych trendów zostaną z nami na dłużej? Jaki będzie wpływ podatków na rozwój branży alkoholowej? Zmiany trendów konsumenckich a rynek mięsa – rewolucja czy ewolucja? Co skłania konsumentów do sięgania po roślinne produkty? Na te i wiele innych tematów dyskutować będą uczestnicy Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Głównym sponsorem wydarzenia jest bank Credit Agricole.

Cerrad sponsorem aktywnego podwórka szkolnego w Jagodnem

2021-11-04 06:07:00
Responsive image

W ramach programu grantowego Grupy CERRAD, Pomagajmy razem, zrewitalizowaliśmy podwórko szkolne przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jagodnem.

Eleganckie etui z odpinaną smyczką i powłoką antybakteryjną NanoShield™ dla iPhone 13

2021-11-03 14:34:00
Responsive image

Wyjątkowe etui Moshi Altra z unikalnym wzorem antypoślizgowym oraz odpinaną smyczką oraz powłoką antybakteryjną NanoShield™ od teraz dostępne w trzech kolorach dla wszystkich modeli z serii iPhone 13.

Siła leży w muzyce - najnowsze badanie ibis

2021-11-03 09:08:00
Responsive image

W jaki sposób muzyka pozwoliła przetrwać zaskakującą rzeczywistość ostatnich miesięcy? Jak zmieniły się nasze zwyczaje dotyczące słuchania muzyki? Jak wskazuje najnowsze badanie przeprowadzone na grupie tysiąca Polaków, dla 1/5 z nas muzyka była kluczowym elementem pomagającym odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Ponadto dla coraz większej grupy osób staje się nieodłącznym elementem codzienności. Badanie jest kontynuacją strategii marki w zakresie działań związanych z muzyką.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: