NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Jak oszczędzają Polacy – wyniki badań

2022-10-31 11:55:00
Responsive image

Oszczędzenia stało się codziennością. Polacy deklarują pogorszenie swojej sytuacji finansowej (45 proc.) i obawiają się o nią w przyszłości (70 proc.). Jednocześnie na co dzień stosują mikrostrategie oszczędnościowe – najczęściej szukają rabatów i promocji (78 proc.). To wyniki najnowszego badania banku Credit Agricole.

Siedem nowych Salonów dołączyło do Sieci Salonów KRISHOME

2022-10-29 10:29:00
Responsive image

Sieć Salonów KRISHOME oferująca komplet stolarki marki KRISPOL nieustannie się powiększa. Jesienią 2022 roku do Sieci dołączyło 7 nowych Salonów.

Yawal zakończył cykl szkoleń na rynkach zagranicznych

2022-10-29 10:16:00
Responsive image

Już od wielu lat firma Yawal organizuje cykl szkoleń pod nazwą Akademia Yawal skierowanych dla swoich klientów.

Credit Agricole sprawdziło, jak oszczędzają mieszkańcy województwa małopolskiego

2022-10-28 14:55:00
Responsive image

Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców województwa małopolskiego. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze 59 proc. osób, 68 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 85 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.

Credit Agricole sprawdziło, jak oszczędzają mieszkańców województwa łódzkiego

2022-10-28 14:47:00
Responsive image

Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Łodzi i okolic. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze 43 proc. osób, 60 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 68 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.

Credit Agricole sprawdziło, jak oszczędzają mieszkańcy województwa lubelskiego

2022-10-28 14:40:00
Responsive image

Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców województwa lubelskiego. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze co druga osoba (52 proc.), 74 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 79 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: