NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

MC873 – niezrównane możliwości kolorowego MFP formatu A3 w technologii LED

2015-06-23 13:53:10
Responsive image

Model MC873 to najnowsze kolorowe urządzenie wielofunkcyjne Oki typu 4w1 formatu A3, które dzięki swojej wszechstronności i niezawodności idealnie sprawdzi się w każdej firmie: zarówno w małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i w działach funkcjonujących w ramach większych struktur.

Czy smartfony na pewno obniżają koszty w twojej firmie?

2015-06-23 12:59:01
Responsive image

- Warto przypomnieć sobie, że smartfony powstały nie tylko jako narzędzia do rozrywki, ale przede wszystkim instrumenty pomocne w prowadzeniu biznesu - zauważa Mateusz Pośpieszny z myPhone. Czy polskie firmy zaczną w pełni wykorzystywać potencjał tych urządzeń? Zmiany na rynku mobile udowadniają, że proces ten już się rozpoczął.

Obsługa klienta w chmurze

2015-06-22 11:35:15
Responsive image

Coraz więcej firm chcąc dostosować się do szybkiego rozwoju technologicznego, korzysta z przechowywania danych w tzw. „chmurze”. Zaczyna być ona podstawowym rozwiązaniem stosowanym w wielu obszarach działalności przedsiębiorstw, a także w wielu sektorach – od bankowości poprzez komunikację, aż do branż metalowych, min. CNC, dźwigowych, gastronomicznych, budowlanych. Jednym z ważniejszych elementów procesu biznesowego, w którym chmura z powodzeniem znajduje zastosowanie, wzmacniając konkurencyjność firmy jest obsługa klienta. Jak ją wykorzystać i jakie korzyści niesie to ze sobą?

VODHD.EU reaktywacja serwisu z filmami

2015-06-19 12:12:57
Responsive image

Po kilku latach przerwy postanowiliśmy reaktywować jeden z naszych serwisów internetowych który skupiał wokół siebie internautów którzy chętnie oglądają filmy za pomocą przeglądarek internetowych. Od tygodnia trwają prace nad wprowadzaniem aktualnych linków prowadzących do opisywanych filmów w recenzjach.

Know-how, a czy Ty wiesz jak?

2015-06-18 15:32:27
Responsive image

Zadaniem komunikacji wewnętrznej jest budowanie zrozumienia dla celu istnienia firmy i pracy każdego zatrudnionego. Spójna komunikacja w organizacji wskazuje, w jaki sposób jednostka może przysłużyć się dla organizacji oraz jakie postawy i zachowania sprawią, że będzie to łatwiejsze i przede wszystkim możliwe do wykonania. Wartości w postaci niesprecyzowanych haseł głoszonych przez firmy pracownikom nie mają większego sensu.

Skuteczne zarządzanie komunikacją w firmie – jak usprawnić ten proces?

2015-06-18 15:30:22
Responsive image

Obserwacje pokazują, że najczęściej problemy w komunikacji wewnętrznej wynikają z chęci konkurowania, skupienia na celach indywidualnych oraz braku zrozumienia dla celów i funkcji pełnionych przez inne osoby lub działy. Innym ważnym czynnikiem jest również brak umiejętności przedstawienia pracownikom wspólnych celów i kierunków rozwoju. Sprawny obieg informacji i panujące w przedsiębiorstwie relacje odzwierciedlają efektywność pracy zespołu. Komunikacja powinna być ukierunkowana na konkretne cele, wpływać pozytywnie na postawy pracowników i zaspokajać ich potrzeby. Istota skutecznej komunikacji wewnątrz firmy polega na wzajemnym zrozumieniu, zarówno jeżeli chodzi o prośby, polecenia i zasady panujące w firmie.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: