NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

TBWA PR dla marki Optima DHA

2015-07-23 13:21:54
Responsive image

W czerwcu br. na sklepowych półkach pojawiła się pierwsza w Polsce margaryna zawierająca kwas DHA – Optima DHA, której producentem są Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” SA. Za działania PR związane z wprowadzeniem produktu na rynek odpowiada agencja TBWA PR.

TEQUILA z letnią kampanią Fortum w gwarze śląskiej

2015-07-23 12:40:44
Responsive image

Fortum rozpoczęło w Zabrzu i Bytomiu kampanię informacyjno-edukacyjną „Sztrom i hajcong bez marasu”, przygotowaną przez agencję TEQUILA. Celem akcji, w całości prowadzonej w gwarze śląskiej, jest przybliżenie mieszkańcom regionu zalet ciepła sieciowego, które stanowi jeden z najtańszych i najbardziej ekologicznych sposobów ogrzewania pomieszczeń. Ponadto Ślązacy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat nowej elektrociepłowni Fortum w Zabrzu, która zapewni ekologiczne ciepło dla około 70 tysięcy gospodarstw domowych w Zabrzu i Bytomiu.

Oki przejmuje drukarki wielkoformatowe od Seiko Instruments Inc.

2015-07-22 10:40:01
Responsive image

Oki Data Corporation, spółka specjalizująca się w produkcji drukarek, będąca częścią Oki Group, ogłosiła, że 8 lipca 2015 r. podpisała umowę z Seiko Instruments Inc. (SII). Dzięki przejęciu akcji Seiko I Infotech Inc. (SIIT),spółki zależnej SII, Oki weszło na rynek druku wielkoformatowego.

Trzy powody, dla których coraz więcej firm sięga po AdWords w kampaniach rekrutacyjnych

2015-07-21 10:28:06
Responsive image

Polscy pracodawcy zatrudniają coraz więcej pracowników, korzystając przy tym z coraz mniej typowych narzędzi rekrutacyjnych. Oferty pracy lokowane są w grach komputerowych, pojawiają się na portalach społecznościowych, nierzadko w ogłoszeniach można znaleźć fotokody QR Code. Jak przekonują specjaliści z Blink.pl, kolejnym etapem cyfryzacji procesów rekrutacyjnych ma być wykorzystanie profesjonalnych kampanii AdWords.

Jak funkcjonują działy marketingu i sprzedaży w polskich firmach? Raport „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”

mp
2015-07-21 10:27:34
Responsive image

Nieco ponad połowa polskich firm zatrudnia osoby odpowiedzialne za sprzedaż. Podobne jest w przypadku marketingowców. 53% badanych przedsiębiorstw wskazuje na obecność w swoich strukturach osób zajmujących się na co dzień komunikacją marketingową. To tylko niektóre dane płynące z raportu „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”, będącego efektem badań opracowanych wspólnie przez agencję Mind Progress Group i Instytut badawczy IPC.

Obsługa klienta coraz bardziej mobilna

2015-07-20 13:17:17
Responsive image

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w obsłudze klienta może obniżyć koszty, zwiększyć jakość dialogu oraz pomóc w budowaniu baz lojalnych konsumentów. W czasach, gdy sklepy stacjonarne coraz częściej traktowane są jako showroomy, a oferta i ceny nie różnią się znacząco od konkurencji, może to być jedyna słuszna droga w skutecznym pozyskaniu i utrzymaniu klienta.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: