NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Marketing bezpośredni, e–learning i multimedia tematami najnowszego Biuletynu Doradczego CCMS

Responsive image

W najnowszym (5-6/2016) numerze Biuletynu Doradczego CCMS publikujemy drugą część wywiadu z Jackiem Barankiwiczem, Członkiem Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Przesiadamy się do luksusowych aut

2016-06-22 17:20:28
Responsive image

Przybywa zamożnych Polaków. Efekt? Coraz więcej osób jest zainteresowana dobrami luksusowymi. Trend ten szczególnie jest widoczny w branży motoryzacyjnej – chętniej kupowane są droższe auta.

Śledzą nas w sieci

2016-06-22 17:18:54
Responsive image

Nawet jeśli użytkownicy nie mają nic do ukrycia, myśl, że ogromne ilości informacji na ich temat mogą być przechowywane, sprzedawane osobom trzecim, a nawet ujawniane szerszej społeczności internetowej – która może mieć nieczyste intencje – jest niepokojąca. Większości użytkowników (79%) nie podoba się fakt, że są śledzeni, a mimo to 41% nie robi nic, aby się przed tym uchronić. Aż jedna na dziesięć osób (9%) nie była nawet świadoma tego, że jest obiektem śledzenia online – wynika z quizu Kaspersky Lab pt. „Czy jesteś cyber-łebski?”

Nowy wymiar luksusu w modelu LC

2016-06-22 16:39:06
Responsive image

Wywiad z Tadao Mori, designerem marki i Koji Sato, głównym inżynierem Lexusa. Opowiadają o perfekcyjnym wykończeniu LC, wyjaśniając na czym polega japońska tradycja dbania o szczegóły.

Nowy salon w zielonogórskiej Galerii Grafitt

2016-06-22 08:33:55
Responsive image

Już dziś wielkie otwarcie nowego salonu odzieżowego w Galerii Grafitt. Swoją działalność rozpoczął sklep Moda+. Wśród asortymentu, który pojawił się na pułkach sklepowych znalazły się produkty tzw. high fashion.

Brakuje chętnych do pracy

2016-06-21 16:41:34
Responsive image

35 proc. firm planuje zatrudnić nowych pracowników, a jedynie 6 proc. zapowiada zmniejszenie swoich zespołów. Niestety chociaż praca jest to okazuje się, że brakuje chętnych aby ją wykonać. Firmy coraz częściej mają problem ze znalezieniem pracowników.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: