NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Akcja fundacji Ronalda McDonalds

Responsive image

Jak co roku fundacja Ronalda McDonalds zbiera pieniądze na cele swojej działalności charytatywnej. Fundacja zbiera pieniądze aby wybudować trzeci dom Ronalda McDonalds w Polsce.

Wszyscy pożyczają

Responsive image

Wzrost zadłużenia Polaków, Polski, Europy oraz całego Świata, stale rośnie. To wygląda tak jakby już wszyscy funkcjonowali tylko dzięki kolejnym pożyczkom.

archiwum

Kalendarz

Linia czasu

Każda firma, organizacja oraz instytucja potrzebuje biuro prasowe oraz rzecznika do obsługi komunikatów i informacji kierowanych do szerokiej publiczności za pomocą mediów. Z dotarciem do dziennikarzy najlepiej radzą sobie duże spółki akcyjne, spychając na margines małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wirtualne centrum prasowe ma za zadanie usprawnić budowanie relacji między firmami a dziennikarzami. Za pośrednictwem naszego portalu można w łatwy i szybki a co najważniejsze darmowy sposób komunikować się z dziennikarzami którzy obserwują nasze przedsiębiorstwo. Za pomocą prostej funkcji newsletter można dystrybuować informacje prasowe wprost na skrzynki zaufanych dziennikarzy.

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i kontroluj informacje, które trafiają do dziennikarzy. Za pomocą centrum informacji prasowych informuj o postępach przedsiębiorstwa. Treści zamieszczone na centrum informacji prasowej mogą posłużyć do napisania artykułów publikowanych w lokalnych lub krajowych mediach. Dziennikarze każdego dnia poszukują nowych informacji do pisania artykułów.

Załóż darmowy profil swojej firmy lub organizacji i otwórz darmowe wirtualne biuro prasowe na Centrum PRasowe. Wszelkie dodatkowe informacje znajdziesz w stopce strony oraz w treści naszych artykułów prasowych na naszym profilu Centrum Prasowe.

Jak Lexus RX drwi sobie z wiatru?

2016-10-13 14:54:37
Responsive image

SUVy raczej nie należą do aut, które sprawnie radzą sobie z uderzeniami wiatru podczas jazdy, tutaj bardziej skupiono się przy ich konstruowaniu na wielkości kabiny, wysokości, spalaniu i innych osiągach. Sprawa ma się inaczej z RXem Lexusa.

Światowy Dzień Żywności - jak odpowiednio przechowywać i przetwarzać żywność, aby jej nie marnować?

2016-10-13 13:11:06
Responsive image

Już w najbliższą niedzielę, 16 października, obchodzimy Światowy Dzień Żywności. Jak wynika z raportu Federacji Polskich Banków Żywności „Nie marnuj jedzenia 2016” problem marnowania żywności dotyczy niemal 1/3 Polaków. Co trzecia osoba przyznaje się do tego, że zdarza się jej wyrzucać żywność – najczęściej są to wędlina, pieczywo, warzywa i owoce. Eksperci sieci Saturn radzą, jak odpowiednio przechowywać i przetwarzać żywność, aby jej nie marnować.

Wystartowała kampania kredytu gotówkowego Credit Agricole

2016-10-13 11:31:12
Responsive image

Na początku października 2016 r. wystartowała nowa kampania banku Credit Agricole promująca kredyt gotówkowy. Za zaplanowanie i zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.

Hyundai startuje z kampanią Driven by e-motion

2016-10-12 14:19:41
Responsive image

Hyundai IONIQ to pierwszy na świecie model, który może być wyposażony w jeden z trzech, różnych napędów do wyboru: elektryczny, hybrydowy typu plug-in (z możliwością ładowania z gniazdka elektrycznego) lub klasyczny hybrydowy. Kampania promująca IONIQ wystartowała 7 października, za zakup mediów odpowiedzialny jest Havas Media.

Historia szpilek damskich

2016-10-12 10:59:43
Responsive image

Która z Pań, świetne, szpilki w kolorze klasycznej czerni? Niechybnie każda z Was ma w tenże model, który jest zdecydowanie pokazaniem powabu i elegancji.

Hyundai rozpoczął komunikację modelu i30

2016-10-12 09:51:44
Responsive image

Innowacyjny design, przewidywalne prowadzenie oraz brak miejsca na kompromisy! Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe oraz dwufilarową formę komunikacji opartą o wysoki poziom wyposażenia standardowego i optymalną ofertę cenową.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: